Jump to content
Anunt in legatura cu ban si kick Read more... ×
  • Advertisments


Sign in to follow this  
[Loyal.p]Hypnos

FRAGMOVIE - Romania Super Stunt

Recommended Posts

Nume: [Loyal.p]Hypnos
Numele Filmului/Pozei: FRAGMOVIE - Romania Super Stunt
Link Video/Poza:

Descriere: 😎

Edited by [Loyal.p]Hypnos
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nightt said:

Dacă aveai si sunete era perfect 

Ascultam muzica pe fundal. Shadowplay nu prea-mi permite sa impart track-urile de sunet ca sa raman doar cu cel din joc😅

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, [Loyal.p]Hypnos said:

Ascultam muzica pe fundal. Shadowplay nu prea-mi permite sa impart track-urile de sunet ca sa raman doar cu cel din joc😅

Poti sa pui in sony vegas sunetele sau in orice program editezi.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, xreaL said:

Poti sa pui in sony vegas sunetele sau in orice program editezi.

Problema-i ca shadowplay concateneaza toate sunetele (muzica de pe fundal si sunetele din joc) intr-un singur track si n-am reusit nici cu adobe audition sa scot muzica din inregistrari, asa ca am scos sunetul cu totul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, [Loyal.p]Hypnos said:

Problema-i ca shadowplay concateneaza toate sunetele (muzica de pe fundal si sunetele din joc) intr-un singur track si n-am reusit nici cu adobe audition sa scot muzica din inregistrari, asa ca am scos sunetul cu totul :))

Nu cred ca ai inteles la ce se refera 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×