Popular Post [esu.familia]mitzy Posted May 6, 2019 Share Popular Post Share Posted May 6, 2019 Dati-mi voie sa imi exprim parerea despre noul sistem de capturat ganguri in care o sa mai adaug o propunere si anume: Sistemul este intr-un fel foarte activ in comparatie cu sistemul vechi, ideea de a avea voie sa captureze doar o persoana si sa mearga asta indiferent de rank, este destul de interesanta pentru ca nu mai depind unii de altii ca ei sa inceapa o actiune. Perioada de capturare s-a micsorat de la 10 minute la 2 minute, deci 8 minute salvate, timp in care cei care capturau trebuia sa stea degeaba pe teritoriu in caz in care nu aveau adversari, mai ales in timpul noptii. Acum va conta mai mult strategia gangului in cazul unui attack/defence, pentru ca tot ce trebuie sa a faca este sa reziste un membru intr-un punct timp de 120 secunde iar ceilalti sa-l protejeze. Inainte sansele nu erau egale, cei care erau detineau un teritoriu si erau capturati de catre alt gang, trebuia sa faca un numar de kills ca sa-i infranga, in schimb echipa care captura probabil omorau mai multi decat ei doar ca nu se puncta cumva ca sa-i ajute sa cucereasca mai repede. Acum cu noul sistem, sansele sunt mai egale. (ma repet: asta este parerea mea) Si propunerea mea ca tot sistemul sa fie cat mai perfect din punctul meu de vedere: as pune presiune chiar mai mare pe timp si anume as reduce la 60 secunde perioada de capturare. as face putin mai mare checkpoint-ul de capturare as stabili o regula pentru toate gangurile ca checkpoint-ul de capture sa fie cam la aceasi distanta sau echivalent cat ti-ar lua de la porti pana la zona de /capture. as pune delay intre capturari, la 3 fail-uri sa fi nevoit sa astepti 1-2 minute Restul va depinde doar de strategia echipei, de skill si de numarul de coechipieri la attack/defence. De data asta chiar avem nevoie de un feedback din partea celor maniaci cu DM-ul : @Imperialist @[esu.familia]KAPPA_ @BOUNCERUL @NaGaZ0R #DBPN @GR4H @ilikeyou #DBPN @[RKT.Legend]SK @Fiv3$eveN.) @[esu.familia]AddyWP @albeer. @CarloS @xreaL +etc 9 2 1 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draxler Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Sistemul de capture este foarte bun din punctul meu de vedere , asa toate gangurile pot captura fara sa stea cu orele sa intre 2 jucatori sa se poata da start , asa toti membri din toate gangurile au sansa de a putea da loot . Cat despre propuneri , a 2-a si a 3-a sunt foarte bune , in special a 2-a cu marirea zonei dar prima zic ca nu prea ma incanta deoarece 60 sec, 3 membri in 20 sec e gata capture , nici timp sa dam defense nu prea este dar pe alta parte este buna pt gangurile mai slabe putand sa captureze mai usor daca au doar un jucator , toate ideile sunt bune dar prima e 50/50 pt mn , restu e totul bun Link to comment Share on other sites More sharing options...
knt23 Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Mi-ar placea sa fie cercul mai mare,da este o idee chiar buna,dar sa nu se reduca din timp pentru ca s-ar captura prea "ez". Link to comment Share on other sites More sharing options...
car$on. Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 mi-ar placea cercul mare,sa nu fie asa inghesuit,ca daca nu incapem toti ? Sa zicem ca suntem 30 (exemplu) : Atunci,ce faci? Captureaza 3-4 si ceilalti raman pe langa ? ... cercul mai mare,clar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kordon Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Sunt bune sugestiile doar ca la prima mi se pare prea putin 60 de secunde, cred ca ar fi suficient 100 avand in vedere ca se mareste si checkpoint-ul, cel putin pentru o perioada, daca este mult si 100, atunci 80/60. S-au ar mai fi interesant ca inainte sa pornesti atacul sa poti alege o persoana care sa poata sta in checkpoint cu tine, un fel de rezerva daca mori tu, dar timpul de capturare sa fie mai mare. Daca nu alegi o persoana si esti singurul jucator care trebuie sa stea in checkpoint atunci timpul de capturare sa fie mai mic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[K]Punker. Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Daca chiar ar fi 60 de secunde ar trebui atunci sa poti da /capture doar odata la ceva timp de exemplu 5 min+. Asa nu mi s-ar parea ok ca s-ar face abuz si mna ce rost are. In rest cu distantele... eh fiecare isi pune baza unde vrea si unde e locul bun. Nu ii poti forta sa mute bazele acuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[RSS]David_ Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Cercul mai mare si timpul sa fie putin mai redus, cu 30 sec in minus ar fi perfect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xreaL Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Nu stiu ce sa zic, sistemul asta face apararea unui teritoriu prea usor, imagineaza-ti ca pot sa atace si 30 de oameni si poate apara baza unul singur, cu ascunzatori bune si joc bun cu sniper, sau un fast c-bug, minigun, rocket, tank, orice, si ti-ar lua maxim 20 de secunde. Mi se pare foarte irealist sistemul, nici cel mai bun jucator nu ar rezista 2 minute, nici macar 1 minut fara sa moara daca cineva stie cum sa se apere. Chiar si asa, poate ca nu am dreptate, nu am jucat deloc de cand s-a implementat sistemul asta, insa la prima vedere pare exact cum l-am descris mai sus. 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AddyWP ?? Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 - sa ramana 120 sec - fail=> se reseteaza timpul la 120 sec - 3 failuri consecutive - antispam 5 min - sa poata da mai multi join dar timpul sa se scurga cu doar o secunda. 3 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOUNCERUL Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Eu nu am intrat de cand s a făcut update, dar e la fel ca primul.. Singura problema la ala era ca zona in csre trebuia sa stai era mult prea mica.. Tot ce ai zis acolo e ok, dar cred ca timpul indicat ar fi cam 100 de sec Link to comment Share on other sites More sharing options...
[RKT.Legend]SK Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 eu cred ca ideile tale sunt foarte bune @[esu.familia]mitzy Vreau sa aduc totusi ceva in vedere daca unul intra cu c4 si vine direct spre tine gata a fost , chit ca e cooldown pe c4 dar mai multi il pot folosi si nu prea ai cum sa il eviti mnah cam asta ar fi . 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfenstein. Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Nu prea este ok acest sistem, toata batalia (sa ii spun asa) se da pe cativa metri patrati, la unele baze clar n-ai ce face cu hunter/tank/heli etc. Daca vine unu cu hunter-ul la esu de exemplu si trage acolo omoara 10 playeri cu 3-4 rachete si uita asa FAIL. Eu consider ca vechiul sistem era perfect pentru ca inca sunt destui playeri in cateva gang-uri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[RSS]Vlady Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 2 hours ago, xreaL said: Nu stiu ce sa zic, sistemul asta face apararea unui teritoriu prea usor, imagineaza-ti ca pot sa atace si 30 de oameni si poate apara baza unul singur, cu ascunzatori bune si joc bun cu sniper, sau un fast c-bug, minigun, rocket, tank, orice, si ti-ar lua maxim 20 de secunde. Mi se pare foarte irealist sistemul, nici cel mai bun jucator nu ar rezista 2 minute, nici macar 1 minut fara sa moara daca cineva stie cum sa se apere. Chiar si asa, poate ca nu am dreptate, nu am jucat deloc de cand s-a implementat sistemul asta, insa la prima vedere pare exact cum l-am descris mai sus. Asa zic si eu,parca tot celalalt era baza Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarloS Morningstar Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Mi-am omorat ore din timp sa ma gandesc la idei DE 10 ORI MAI BUNE SI MAI NOI decat mizeria asta de e acum,nu m-a bagat nimeni in seama,in schimb pe server s-a pus sistemul asta..Si nu doar eu. nu e reclama,era vorba de un server de A/D ,daca e cumva reclama rog un guardian sa stearga videoclipul,daca nici ideile mele n-au fost bune,inspirati-va din acest video si cu cateva idei in plus poti face un sistem de capture BOMBA pe ideea asta. succes 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDREW Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Frate, nu stiu ce sa zic, sistemul asta nou este un pic mai dificil, deoarece: 1.Trebuie sa ai oarecum o tactica.2.Trebuie sa faci un plan inainte cu membrii cu care alegi tu sa dai capture. Pe de o alta parte si sistemul vechi de capture are beneficiile lui, cum ar fi: 1.Mai multi membrii pot primii capture points, nu numai 3. 2.Este mai usor de capturat. 3.Nu mai apar asa multe "abuzuri". (de exemplu cateva "abuzuri": c4 la capture/mine la capture/rocket direct in capture, etc.) Sunt 50/50 sunt amandoua bune, dar fiecare in sensul lor. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dokyo Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 (edited) 1 hour ago, [esu.familia]AddyWP said: - sa ramana 120 sec - fail=> se reseteaza timpul la 120 sec - 3 failuri consecutive - antispam 5 min - sa poata da mai multi join dar timpul sa se scurga cu doar o secunda. Bine ai zis aici, sunt deacord si cu tine. Sistemul asta e gen ca la sistemul Attack/Deffend, dar acolo sunt 4v4 sau 5v5 si aici e gen ca pe tine de apara 5 sa zicem dar te ataca 10 sau 1 si e cam greu de capturat sau sa dai fail zic eu, depinde si de puterea gangul, cati membri si skillul lor de joc. Logic ca gangul cu multi membri castiga, eu as vrea sa fie sansele la capturarea teritorului 50/50 % Gen daca un membru ca capture doar un membru are voie sa il atace, ar fi ceva sa fie asa dupa parerea mea Daca eu dau /capture vine un membru dintr-un gang scrie /capture stop si daca ma omoara castiga teritoriul daca nu ma poate sa ma omoare e fail. apoi sa aibe o restrictie de 5 min, si in locul lui sa vina un alt coleg de gang sa de-a /capture stop si tot asa. Asta ar fi o idee buna zic eu. Daca am gresit ceva gramatical imi cer scuze Edited May 6, 2019 by dokyo - 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SfinqX ⚜️ Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 14 minutes ago, CarloS said: Mi-am omorat ore din timp sa ma gandesc la idei DE 10 ORI MAI BUNE SI MAI NOI decat mizeria asta de e acum,nu m-a bagat nimeni in seama,in schimb pe server s-a pus sistemul asta..Si nu doar eu. nu e reclama,era vorba de un server de A/D ,daca e cumva reclama rog un guardian sa stearga videoclipul,daca nici ideile mele n-au fost bune,inspirati-va din acest video si cu cateva idei in plus poti face un sistem de capture BOMBA pe ideea asta. succes +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sloth Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Eu stau in ganguri pentru arme, skin si chat deeeeeci... PIGREDO INMITTIT VIRTUTE! 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[RSS]HITLER Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 Chiar ar fi bine sa se mareasca zona de capture ca daca da cineva cu rocket si te zboara putin mai departe...fail capture ca ai iesit din zona Link to comment Share on other sites More sharing options...
[NMK]scorpionn Posted May 6, 2019 Share Share Posted May 6, 2019 (edited) cu sistemul asta mai fac și gangurile inactive GP, cu cel vechi dacă erai într-un gang mai inactiv, până aduceai membrii, era imposibil să îți iei teritoriul înapoi de la un gang cu mulți membrii și buni oricât ai fugii pe teritoriu sau te-ai ascunde. Cu sistemul vechi am avut și câte 2 luni în care aveam 0 capture points ca nu aveai cu cine suntem 3 și vin 20 pe noi ce poti sa le faci, normal ca la gangurile mari nu le convine dar zic ca e destul de echilibrat poti sa capturezi și cineva să țină poarta cu rocket sau c4 ai sanse foarte mari să iei teritoriul, ca să îți recuperezi baza trebuie să ai colegi care să te apere ca nu poti sa o iei singur doar punând mine la poarta și atunci se creaza așa-zisul abuz ca vine cu c4 și te-a zburat de pe fata pământului. Idei nu prea am sunt de acord cu orice dar dacă se micșoreaza timpul la 60 de secunde de ex să poată să dea doar maxim 2 /capture ca dacă îi cum îi și acum cu 3 până ajungi pe teritoriu ți l-a luat și iti mai spune și ez asa ca fact divers Edited May 6, 2019 by [Loyal.p]$corpion)) 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cobalt Posted May 7, 2019 Share Share Posted May 7, 2019 @[esu.familia]mitzy ce sa zic comandante mie imi place sistemul "nou" de capture .. Insa o mica sugestie fata de loot: multe ganguri au 100k+ 200k+ coins ,atunci cand vrei sa dai /loot sa iti poti alege cum sa fi platit: cu 3gems si 1k coins sau 7k. coins (3x2=6k+1k=7k)..(sa poti fi platit si cu coins). 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaGaZ0R #DBPN Posted May 7, 2019 Share Share Posted May 7, 2019 (edited) Am vorbit deja cu sefu despre asta si raspunusl lui a fost ca de obicei , n-are rost , scz mihaitza In mare aceleasi idei le-am avut si eu , 60 de sec capture time , checkpointul mai mare e tot i idee buna , restu idk ... Edited May 7, 2019 by NaGaZ0R #DBPN Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAPPA Posted May 7, 2019 Share Share Posted May 7, 2019 mult mai frumos sistemul asta, propunerile tale sunt on point dar totusi 60 de secunde.. cam putin, daca stai ca un distrus cu rocket/minigun incontinuu in checkpoint e destul de dificil :-? as zice tot 120 de secunde iar daca parasesti checkpointul si nu revii in 3 secunde sa primesti fail automat Link to comment Share on other sites More sharing options...
[esu.familia]mitzy Posted May 7, 2019 Share Author Share Posted May 7, 2019 Bun, am citit comentarile voastre si am tras concluzia ca majoritatea au fost de acord cu actualul sistem si propunerile noi, cu exceptia timpului de capturare. Il mai lasam putin deschis, poate mai apar idei noi, dupa care transmitem topicul mai departe la maestru ca sa sustraga el ideile cele mai bune din punctul lui de vedere. 10x guys ! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DREAMZ Posted May 8, 2019 Share Share Posted May 8, 2019 Timpul de capture cred ca este ok cum este acum, in rest sunt de acord. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts