• Advertisments

Advertisment

[CR]Decks /Model+Informatii

Kordon

Stiu ca majoritatea aveti diferite deck-uri care va ajuta sa castigati diverse meciuri in functie de arena in care va aflati, asa ca va ofer posibilitatea de a va posta deck-ul vostru intr-un nou topic respectand modelul de mai jos:

Nume pe CR:

Arena:

Level:

Deck-ul (Poza/Text):

Informatii deck:

Titlul noului topic care include deck-ul respectiv va rog sa il punti dupa modelul de mai jos:

"Deck arena x"

Exemplu de titlu:

-Deck arena 7

-Deck arena 9

La "Informatii deck" puteti scrie cateva informatii cum ar fi: "pe mine m-a ajutat foarte mult sa urc in arena respectiva deoarece am ice wizard de level 3" etc. Scrieti ce vreti voi, nu este obligatoriu sa completati acest camp.

ENGLISH:

Spoiler

I know that most of you have different decks that help you win in various matches, depends on the arena you are on, so I give you the opportunity to post your deck in a new topic respecting the model below:

Name on CR:

Arena:

Level:

Deck (ss/text):

Information deck:

The title of the new topic that contains the deck, please put it as the model from below:

"Deck arena x"

Example of a title:

-Deck arena 7

-Deck arena 9

At "Information deck" you can write some information like: "this helped me a lot to go up to the respective arena because I have ice wizard of level 3" etc. Write whatever you want, you're not obligated to complete this.

Edited by The.Extreme

• Buzz. locked and pinned this topic