Nu vreau sa ma bag in reclamatie, dar vreau sa demonstrez ca ce spui tu nu este adevarat.
Pentru a face samp-ul stretched din "monitor" cum il "faci" tu, trebuie sa ai o rezolutie ultrawide. Dar din cate vad dupa ce m-am uitat la niste poze de a tale, detii o rezolutie de 1680x1050 adica de aspect ratio 16:10.
( Poza am luat-o de aici : https://www.rss-ro.com/unbans.php?view=54801 )
Ca sa ai o rezolutie stretched la nivelul cum o ai tu, necesita sa ai un aspect ratio mai mare decat 16:9.
In cazul meu, folosesc o rezolutie de 3440x1440 , aceasta este de aspect ratio 21:9.
Iar cu aceasta rezolutie, jocul arati asa :
In cazul tau, jocul ar arata asa :
In concluzie, tu nu ai "facut" rezolutia asa de la monitor cum zici tu. Ai facut-o folosind alte fisiere.
Samp-ul nu conteaza ce rezolutie i pui. Nu e CSGO. Poti sa i pui 1280x960, 1024x764, 1440x1080, cat timp cat tu ai scaling mode-ul la ecran pus pe "full-screen", indiferent de rezolutie, samp-ul ramane identic in termen de "stretched".
Daca cumva te jucai pe o rezolutie de ex 1920x900 cu black bars, asa puteai sa ai o rezolutie "stretched".
(+ cum a zis si 999fps, daca era de la monitor, hud-ul era si el stretched dupa cum poti vedea si in poza mea. Insa hud-ul tau e normal. )