Sugestia ta nu prea ajuta cu nimic si aici iti dau argumentele bazat pe ce ai scris in topic
O sa incep prin a spune ca astfel de schimbari ce tin de modul de administrare a reclamatiilor si ce trebuie sa faca un membru din staff si ce nu , vin de la Runix , in niciun caz de la un GM
1. " Am tot observat ca se interpreteaza atunci cand un capitan/general inchide o reclamatie,ca se favorizeaza in sensul asta.. "
> In primul rand , mereu s-au creat discutii pe tema asta si tot or sa mai existe , deoarece nu poti multumi pe toata lumea
Sa se interpreteze anumite lucruri este de asteptat , e normal , asta nu se poate schimba indiferent de ce reguli adaugi
Singurul lucru care conteaza cu adevarat este ca decizia luata sa fie cea corecta
Au mai existat discutii despre regula oamenilor din staff care sa nu comenteze in reclamatii ce au legatura cu membrii gang-ului din care face parte
Dar si cu regula asta se poate interpreta ca membrul x din staff ( al gang-ului advers ) l-ar bana pe al meu din simplul fapt ca vrea sa-si elimine concurenta , deci la fel , nu faci nimic
2. " Ca sa mai evitam din aceste aspecte,propun ca fiecare dintre capitani/generali, sa aiba un topic cu TARGET de 3 reclamatii rezolvate intr-o ordine "
> Aici lucrurile functioneaza in felul urmator , nimeni din staff nu vine cu o decizie de capul lui fara sa se sfatuiasca cu ceilalti ( mai ales cand sunt situatii mai delicate )
Asta inseamna ca oricine ar veni sa comenteze pentru playerul x , acel om din staff are si aprobarea celorlalti pt acea sanctiune , in orice caz , exista contestatie
Fiecare om din staff are posibilitatea sa raspunda la orice reclamatie indifierent de player/admin
Treaba cu ordinea si cu targetul , e putin ...absurda ))
3. " Asa toata lumea isi face treaba si pe deasupra cred ca asta ii indeamna sa fie si activi "
> Activi in ce sens? Ca nu raspund mai repede la reclamatii ?
Nu exista un timp limita pentru cei din staff sa-ti raspunda la reclamatii , daca situatia respectiva cere mai multa atentie , atunci e normal
Staff-ul pentru asta e acolo , nu sa fie activi pe forum doar de dragul de a intra , iar daca sunt ei activi sau nu , nu tine de noi sa judecam asta
4. " Recunosc ca uneori mai fur si eu curent crezand ca x-ulescu a fost chemat special sa raspunda in defavoarea mea la reclamatie,dar ca sa evitam aceste confuzii,propun sa se aplice ideea. "
> Este fix treaba fiecaruia cum gandeste , ce gandeste si asa mai departe
Nimeni din staff ever nu a fost chemat sa raspunda in defavoarea nimanui si oricum nimeni nu mai poate cere cine din staff sa vina sa raspunda la reclamatie bazat pe regula :
Nu ai dreptul sa alegi pe nimeni din staff sa-ti raspunda/sa nu se bage la reclamatia ta !
*Cine mai face request/pune tag , care din staff sa raspunda si cine nu intr-o reclamatie - (80 Warn Points)
Exemplu > ( " Nu vreau sa se bage x , Vreau sa comenteze doar x )
Nu vad rostul la asa ceva